משרד התיירות ממשיך לדרג מלונות; והפעם "אגריפס" ו"שני"

קובי פינקלר No Comments on משרד התיירות ממשיך לדרג מלונות; והפעם "אגריפס" ו"שני"

משרד התיירות יזם ומוביל תהליך של דירוג מלונות בישראל והוא מבוצע באמצעות שיטת הדירוג האירופאית "HotelStars" המבוססת על כ-270 מדדים • עד כה דורגו 62 מלונות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דירוג המלונות של משרד התיירות נמשך. שני מלונות בוטיק בירושלים קבלו היום (רביעי) דירוג כוכבים ממשרד התיירות: מלון אגריפס – שלושה כוכבים, ומלון שני – שלושה כוכבים פלוס.

מלון אגריפס – מלון עם 52 חדרים במיקום מרכזי (5 דקות הליכה משוק מחנה יהודה ו-2 ק"מ מהעיר העתיקה).

מלון שני – מלון עם 50 חדרים הממוקם בלב העיר (סמוך למדרחוב בן יהודה, אזור הבילויים של נחלת שבעה, שוק מחנה יהודה, והעיר העתיקה).

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהעניק את הדירוג אמר: "אני מברך על כניסתם לדירוג של שני מלונות מצוינים ובמחירים משתלמים אשר מגדילים את היצע המלונות בירושלים. המלונות מצטרפים לעשרות רבות של מלונות שכבר דורגו, במסגרת פעולות המשרד לקידום שקיפות ומידע אובייקטיבי לטובת התיירים".

משרד התיירות יזם ומוביל תהליך של דירוג מלונות בישראל והוא מבוצע באמצעות שיטת הדירוג האירופאית "HotelStars" המבוססת על כ-270 מדדים המתייחסים לנתונים פיזיים, לרמת השירות, ולקריטריונים של מזון ומשקאות, ודירוגם בסולם של אחד עד חמישה כוכבים עם אפשרות לתוספת "פלוס" כדירוג ביניים. עד כה דורגו 62 מלונות ותשעה מלונות נמצאים בתהליכי דירוג.



0 תגובות